zpCUbhkAlqAxZqsAqVw3Z_Q0I18 Sumber Perkongsian Ilmu ©: NEW WORLD ORDER - Part 2 Ekonomigoogle0d30047a50102498.html

Sabtu, 26 April 2014

NEW WORLD ORDER - Part 2 Ekonomi

     


Selawat serta salam buat Baginda Rasulullah SAW dan Ahlul Bay’t Baginda.
“Allahumasoliala Muhammad, Wa’ali Muhammad


Apaka kaitanya antara NWO dengan ekonomi yang sedia ada?  Apakah kaitan dengan Kapitalis? Serba sdikit tentang kapitalis boleh baca di sini ---> Capitalis. Campur tanggan pihak illuminiti terlah berjalan dari era perang salib lagi.  Selepas peperang salib berlaku, dengan kekalahan daripihak kristian, maka mulalah mereka mengatur cara untuk merosak kan keiman umat islam. Mereka tahu dengan berperang pasti pihak mereka kalah, kerna kuatnya iman sesorag muslim itu tentang Syahid. maka mereka telah mengatur strategies baru dengan mencapur adukkan ekonomi dengan pahaman mereka, supaya umat islam akan berpecah belah.

Untuk membaca tentang New World Order Part 1 klik sini -->NWO PART1



Apakah dasar NWO

1) Mengatur Ekonomi Global
-Perkembangan ekonomi bagi negara yang teleh berlaku krisis ekonomi yang merudum.
-Penghasilan pengimbangan ekonomi yang seimbang pada skala besar.

2) Mencapai Genjatan senjata
- Menghistiharkan kesemua negara untk mencapai genjatan senjata, bagi mengelakakan pertingkahlahan        berlaku.
-Bagi menjamin kehiduan manusia.
-Memudahkan perpindahan manusia
-Menjamin keaman semua pihak
-Tiada lagi visa ke Amerika syarikat, boleh pergi us x yah pakai visa ( baru aje Menteri umumkan di TV1 27/4/14)

3) System satu pemerintahan (satu Dunia)
-Semua arahan di buat oleh satu pemimin dunia sahaja.
-Tiada lagi kelas menengah atau bawahan, hanya tinggal golongan pemerintah dan juga rakyat (hamba)

4) Melindungi perkembangan manusia.
- Manusia yang megikut perintah sahaja yang akan hidup.
- Pembunuhan/pengurangan manusia dunia dari 5 billion ke angka yang sesuai.


          Dari mula pembentukkan PBB, New World Order bukanlah merupakan konspirasi, tetapi ianya adalah Agenda yang dirancangkan. Ianya di susun oleh ahli-ahli Illmuniti yang mengatur sistem ekonomi dunia, dan memecah kan kepada blog-blog. Mereka menjadikan diri mereka sebagai tuhan dan merampah hak asasi manusia tanpa di sedari oleh kita, yang di salurkan didalam agenda ekonomi baru. Mereka akan membahagi -bahagi kan kawasan blog ekonomi antaranya:

1) Kesatuan Eropah (EU) - sudah berjaya di capai dengan jayanya (kerana negara puak-puak yahudi).
2) Kesatuan Amerika (AU) - di mualai dengan NAFTA .
3) Kesatuan Asia (TPPA) - Agenda yang obomba sedang jelajah sekrang.

        Apa yang kita lihat dari kesatuan ketiga- di atas adalah berbentuk politik, sebenarnya gabungan blog-blog untuk pemerintahan satu dunia. Bagi mencapai agenda-agenda dasar ekonomi palsu ini, mereka akan menyingkir serta membunuh setiap pemimpin atau individu yang cuba menghalang permbentukkan ini. Antara pemimpin dunia yang cuba meghalang pembentukan ini adalah Presiden Amerika itu sendiri iaitu JFK. 

Sedikit tentang TPPA:

         Trans Pacific Partnership Agreement (TPPA) adalah merupakan perkembangan cadangan Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik Ekonomi Strategik 2005. Sebelum AS menyertai TPP pada tahun 2011, Trans- Pasifik Perjanjian Perkongsian Ekonomi Strategik dipanggil TPP dan bukan " TPSEP " atau " P4. " Seawal 2010, sebelum Amerika Syarikat secara rasmi menyertai TPP , laman web ada menerangkan " P4 " sebagai " TPPA . Pentadbiran Obama telah memulakan perbincangan dengan negara-negara Asia dan Amerika Latin untuk memasuki Perjanjian Strategik dan Perkongsian Ekonomi Trans- Pasifik ( TPPA ) Rundingan dengan Australia , Brunei, Chile, New Zealand , Peru , Singapura dan Vietnam telah asalnya dimulakan oleh Pentadbiran Bush.
Antara Negara yg sedang berunding dan dan ingin memasuki NEW ORDER WORLD

Rundingan rahsia/Tiada di bentakan kepada umum

        Oleh kerana rundingan sedang dijalankan secara rahsia, apa yang kita tahu tentang TPPA datang dari dokumen bocor dan kerja penyaisat semata-mata. Sebenarnya sebagai rakyat yang berdaulat kita harus tahu setia inci perundingan itu, kerana ini melibatkan masa depan negara. Kebanyakan sekatan ke atas pelaburan asing akan dibekukan dan bergerak lebih jauh.Ubat-ubatan akan menjadi lebih mahal kerana syarikat-syarikat besar farmaseutikal mendapat pengaruh lebih lebih PHARMAC , dan sekatan diletakkan pada ubat-ubatan generik. Undang-undang hak cipta akan toughened dan lebih ketat dikuatkuasakan , menyekat kebebasan internet dan akses kepada maklumat , dan perniagaan, dan menyesakkan inovasi. Mengimport Selari akan diharamkan ini bermakna, khususnya golongan miskin , perlu membayar lebih untuk pelbagai produk biasa. Bank asing , syarikat-syarikat insurans dan peniaga wang akan mendapat lebih kuasa untuk mencabar undang-undang yang direka untuk mencegah krisis kewangan yang lain ; dan peniaga harta di luar negara boleh bertanding bergerak untuk pecah gelembung hartanah, seperti cukai keuntungan modal.

Muslihat Anti-Trade / anti perdadangan Kerajaan cuba untuk menolak pengkritik TPPA sebagai anti-perdagangan dan menentang semua pelaburan asing.



         
          PBB, NATO merupakan tangan-tangan rahsia ini, menguruskan pembentuk kan NWO.  Secara eroninya NWO sudah lengkap dengan kehadiran PBB yang mangatur pemerintahan dunia. NATO bertindak sebagai tentera dunia, Kononya jika ada peperangan dan juga krisis NATO manghantar tentera UN ke tempat krisi, termasuklah Malaysia juga terlibat menjadi tentera UN.

           Bank Dunia/IMF akan menyatukan kesesmua perbankakan, menyatukan mata wang dunia. Sebelum itu penyatuan matawang blog dulu dihasilkan sebagai contohnya mata wang Euro di kesatuan eropah. Kesatuan Amerika kan menbangun kan nilai mata wang mereka, begitu juga dengan kesatuan asia melaluai APEC. Akhir sekali akan ada nilai mata wang dunia, semua manusia sejagat akan menggunakan nilai mata wang yag sama. Ini semua adalah untuk pembentukan satu pemerintaha / satu raja/ satu presiden dunia yang kuat, yang memerintah dunia dengan di bantu oleh tentera dunia. Pengabung kesemua manusia dari segi ekonomi, politik dan juga ketenteraan. Adalah pada dasarnya penubuhan NWO adalah untuk menegakan undang-undang yang zalim.

lambang Freemanson.Illumunity pada Institusi Kewangan
















akan brsambung untuk Part 3

Tiada ulasan: