zpCUbhkAlqAxZqsAqVw3Z_Q0I18 Sumber Perkongsian Ilmu ©: NEW WORLD ORDER (NWO)- PART 1google0d30047a50102498.html

Ahad, 13 April 2014

NEW WORLD ORDER (NWO)- PART 1




Selawat serta salam buat Baginda Rasulullah SAW dan Ahlul Bay’t Baginda.
“Allahumasoliala Muhammad, Wa’ali Muhammad



           kepada para peminat dan pembaca kainkapanku. kali ini Admin nak bercerita tentang New World Order, yang sering di perkatakan oleh oleh orang ramai. Agenda yang dirancang oleh antara kuasa besar dunia, yang dilakukan secara sembunyi-sembunyi. Okey cuba perhatikan dan pahami dari kajian yang telah dilakukan oleh Admin.

          Terdapat satu konspirasi di seluruh dunia yang  dipelopori kumpulan kumpulan yang sangat kuat dan berpengaruh. Individu yang berkaitan secara genetik (sekurang-kurangnya di peringkat paling tertinggi) dan termasuk termasuk kebanyankan orang-orang kaya diseluruh dunia, pemimpin-pemimpin politik atasan, dan elit korporat, dan juga ahli-ahli yang dipanggil Black Bangsawan Eropah (dikuasai oleh System Monarky British) yang bermatlamat adalah untuk mewujudkan One World Goverment, melucutkan sempadan negara dan juga wilayah iaitu taat dan patuh kepada agenda mereka. Tujuan mereka ialah untuk melaksanakan kawalan yang lengkap dan mutlak terhadap setiap manusia di dunia ini dan untuk secara mendadak mengurangkan penduduk dunia sebanyak 5.5 Billion orang. Walaupun nama New World Order yang pada asalnya adalah istilah yang sering digunakan pada hari ini apabila merujuk kepada kumpulan ini, ia lebih berguna untuk mengenal pasti organisasi utama, institusi dan individu yang membentuk jaringan antarabangsa yag luas dan berkomplot elit.







Illuminati
         Illuminati adalah istilalah yang sangat tua yang biasa digunakan untuk merujuk kepada 13 hiraki keturunan (dan cabang-cabang mereka) yang membentuk sebahagian besar daripada elit pengawalan  ini. Kebanyakan ahli-ahli Illuminati juga anggota dalam barisan tertinggi terdiri daripada kebanyakkan  masyarakat yang dirahsiakan dan ghaib yang ada kaitan dengan masa lampau ataupun dari dulu lagi. Tahap paling atas amatlah di ketahuai, (memerlukan pengatahuan yang asas tentang IIluminti) piramid  Illuminati merupakan struktur termasuk perancangan jawatankuasa dan organisasi yang melibatkan orang ramai yang  mempunyai pengetahuan sedikit atau tiada. Tahap atas piramid Illuminati termasuk jawatankuasa yang rahsia dengan nama-nama seperti: Majlis 3, Majlis 5, Majlis 7, Majlis 9, Majlis 13, Majlis 33, Druid Majlis Grand, Jawatankuasa 300 (juga dikenali sebagai "Olimpik") dan antara lainya Jawatankuasa 500 .



        Pada tahun 1992, Dr John Coleman telah menerbitkan "Conspirators' Hierarchy" yang merupakan kisah jawatankuasa 300.Dr Coleman dapat mengenal pasti para pendokong disebalik Illuminati ini dan berhati-hati dengan agenda mereka serta penguasaan dan kawalan mereka keatas dunia. Dr Coleman juga dapat meringkas tujuan dan juga maksud jawatan kuasa 300 seperti berikut:

"Kerajaan NWO (New World Order) dan satu sistem unit kewangan bersepadu dibawahah bukan pilihan oligarchists (hiraki) yang terpilih sendiri di kalangan ahli mereka dalam membentuk sistem feudel kerana ini merupakan zaman pertengengahan mereka. Didalam entiti NWO Penduduk akan dihadkan dengan sekatan keatas bilangan anak bagi setia keluarga. Ini bagi mengurangkan bagi akibat  penyakit, peperangan, kebuluran, sehingga jumlaah pada satu satu kawasan itu menjadi 1 juta orang didalam klass-klass mereka yang tertentu, bagi satu kawasan." 

Tidak akan ada kelas pertengahan, hanya raja-raja dan hamba-hamba. Semua undang-undang akan seragam di bawah sistem undang-undang mahkamah dunia mengamalkan kod bersatu yang sama dan undang-undang pun sama, disokong oleh pasukan polis Satu Kerajaan Dunia dan tentera Satu Dunia bersatu menguatkuasakan undang-undang di semua negara dunia di mana tiada sempadan negara telah di buang kewujudanya. Sistem ini akan menjadi kan dasar negara kebajikan; orang-orang yang taat dan tunduk kepada Kerajaan Dunia Satu akan diberi ganjaran  untuk terus hidup; orang-orang yang derhaka akan mudah akan mati kebuluran atau diisytiharkan penjenayah, oleh itu suatu sasaran untuk sesiapa sahaja yang ingin membunuh mereka. Senjata api atau senjata apa-apa jenis milik persendirian akan dilarang. "




     Ini bermakna, NWO akan menjadikan manusia lebih kepada hamba. Sedarkah kita, sekarang kita telah di perhambakan , ini bermakna sistem perhambaan akan di ketengahkan oleh mereka. 

        Konspirasi yang berlaku  adalah amat sukar untuk dibayangkan kerana ianya melibatkan penipuan yang di sekelilingi setiap individu itu adalah berkitan dengan apa yang melibatkan perkara-perkara yang berkaitan seharian kita dan juga dalam pelabagai jurang dan bentuk, walaupaun ada antara kita yang bijak pandai. 

       Kebanyakaan Manusia akan bertindak balas dengan kekufuran yang telah ada dan juga keraguan terhadap perkara-perkara yang di perbincangkan oleh mereka sendiri. Mereka juga tidak menyedari bahawa mereka telah di BRAINWASHkan untuk menerima sebarang keraguan yang telah di pengaruhi oleh media cetak dan juga media electronik yang telah diciptakan oleh ibu mereka iaitu Mother of All mind control organizations (The Tavistock Institut Perhubungan Manusia di London)Penulis dan perangka programmer Fritz Springmeier ( 13 Top hiraki Illuminati ) mengatakan bahawa kebanyakan orang telah dibina pada tahap sensitif mereka. Bagaimana  Illuminati mengunakan menjadikan prosess pengaturcaraan akan menjadi satu prosess yang berasaskan trauma yang terperinci, menjadikan ia sebagai kawalan Minda, kebanyakaan nya proses ini dilakukan lagi dalam prosess sesorsng itu masih didalam rahim lagi. 

            Kawalan Minda merupakan sesuatu masalah besar Menurut Cisco Wheeler iaitu bekas ahli Illuminati kawalan minda programmer. 


      Terdapat 10 juta orang yang telah diprogramkan sebagai fikiran dikawal hamba menggunakan program kawalan minda (MC) berdasarkan trauma dengan nama-nama seperti Monarch dan MK Ultra. 


           Projek pengaturcaran  MC ini dijalankan secara electronik ianya berasal dari salah satu projek Mountauk ataupun mungkin telah dilakukan kan keatas berjuta-jut lagi manusia dimuka bumi ini, MashALLAH. Al Bielek , yang memainkan peranan penting didalam prinsip dalam pembangunan Projek Montauk, berkata bahawa mungkin 10 juta mangsa gaya Montauk yang telah menjalani  kawalan fikiran pengaturcaraan di seluruh dunia, majoriti mereka yang berada di Amerika Syarikat. Beliau juga berkata bahawa terdapatnya rahsia Montauk Pengaturcaraan ' Pusat ' di setiap bandar utama di Amerika Syarikat


        Apa yang sering rakyat Amerika percaya adalah pendapat awam sebenarnya telah direka dengan begitu teliti sekali dengan skrip propaganda, direka khas bagi mendapat tindak balas tingkah laku yang di ingini dari pada orang awam. Undian pendapat awam benar-benar diambil dengan niat bagi mengukur penerimaan orang ramai terhadap program-program yang dirancang Illuminati. Secara kukuhnya telah menunjukankan kepada Illuminati bahawa program yang dijalankan telah membuah kan hasil pada satu pihak, mana kala pihak yang miskin telh membuatkan program ini di atur semua. Isikandungan dan teras program ini telah dijalankan di  Tavistock Amerika di angotai oleh lebih daripada 200 orang ahli pemikir  seperti Rand Corporation dan Institut Brookings yang diselia dan diarahkan oleh NWO orang atasan organisasi kawalan minda di Amerika Syarikat, Institut Penyelidikan Stanford (SRI) di Menlo Park, California.  


      Agenda utama NWO adalah konspirasi secara global didalam agenda mereka didalam mempunyai kemahiran menipulasi  emosi manusia terutama dari segi emosi ketakutan. Didalam abab yang lalu, mereka telah menggunakan berkali-kali peralatan yang telah NWO telah hasilkan kan. Penulis buku  David Icke telah menulis dan menceritakan perihal Peralatan NWO didalam bukunya yang bertajuk The Biggest Secret, as Problem, Reaction, and Solution.  

Teknik ini adalah seperti berikut:

          Strategi Illuminati adalah mewujudkan ataupun mereka mencipta masalah kewangan, serta melatih seorang pembangkang didalam sesebuah kumpulan ataupun negara, bagi merangsang kegawatan didalam arena kuasa politik  (negara berdaulat, rantau, benua, dan lain-lain) yang boleh meninggalakan kesan serta mewujudkan suatu puak yang berada didalam konflik yang mana Illuminati sendiri mewujudkanya. Didalam masa yang mendatang ini kumpulan pembangkang yang wujud biasanya dikenal pasti didalam media sebagai pejuang kebebesan atau pun kebebasan sebagai contohnya yang terbaru adalah KLA-Tentera Pembebasan Kosovo. 

       Pada masa yang sama, Pemimpin politik yang mempunyai kuasa politik, didalam sesebuah konflik adalah dianggap sebagai syaitan dan juga di anggap sebagai " Hitler yang baru" sebagai contohnya Saddam Husain,  Milosevic, Kadaffi, dan lain-lain ( fikir sendiri). Biasanya pejuang kebebasan ini akan didapati bersih daripada segala jenayah tempatan. Didalam prosess penipuan ini mereka juga adalah ahli Illuminati , yang sama-sama terlibat secara terlindung dengan mempunyai senjata dan juga merupakan penasihat kepada pemimpin yang berkuasa, Illuminati sentiasa mendapat keuntungan daripada sebarang konflik bersenjata, peminjaman wang, pembekal senjata, serta membekalkan senjata kepada kesemua yang terlibat dengan perang. 


        Konflik ini kan di bawa ke pentas dunia, oleh pihak media yang dikawal oleh mereka ( contoh CNN etc) dengan menujukakan segala macam video rakaman gambar yang menyebarkan fitnah semata-mata yang amat ngeri dengan kekejaman yang dilakukan terhadap orang awan yang tidak bersalah. Manusia sejagat seluruh dunia akan marah dan menyatakan bahawa " sesuatu perlu dilakukan"  dan itu lah reaksi yang di kehendaki oleh mereka itu.( teknik yang sama kini digunakan untuk membawa kawalan senjata api di Amerika Syarikat) .


     Dalang-dalang NWO kemudian menyediakan Penyelesaian dengan menghantar 'Peace Keepers' PBB (Bosnia) atau 'Gabungan Angkatan Tentera PBB (Perang Teluk) atau NATO pengebom dan kemudian tentera darat (Kosovo).  Selepas ini pasti Abomba akan datang ke Malaysia untuk menyelesaikan masalah MH370 . Setelah meletekakan  'peace keepers' .mereka, ( yang mana mereka akan kekal di dalam negara). Idea ini merupakan bagai mana untuk meletakakan tentera NWO mereka di dalam sesebuah negara itu atau pun tempat strategik yang difikirkan oleh mereka bagi mencapai prosess pengambil alihan oleh NWO



Timor Timur Indonesia ( 9-14-99)
       Hampir, strategi yang sama digunakan untuk menduduki Kosovo dengan tentera UN / NATO telah digunakan oleh pemutar belit NWO untuk mengawal tentera Timor Timur. sekali lagi PERANAN morallity manusia telah dimainkan oleh mereka untuk digunakan dan di tonjolkan oleh  penggunaan awam : penduduk tempatan adalah jahat, tentera indonesia yang dilatih dengan ketenteraan bertanggung jawab didalama pembunuhan orang awam yang tidak bersalah berikutan undi pada 30 ogos yang menuntut kemerdekaan daripada Indonesia, mesti di hentikan dengan apa cara sekalipun. Kali ini Australia ( yang menonjolkan sebagai satu negara yang berperikemanusian di peringkat atarabangsa). Australia akan menjadi tentera pengaman dunia.  Sudah tentu, ia tidak mengambil masa yang lama untuk Madeline Albright untuk mengumumkan bahawa aset sokongan ' AS akan menjadi sebahagian daripada " pasukan pengaman PBB". Di dalam Times LA ( 9/13/99 ), Mike Jendrzejczyk of Human Rights Watch  ( kumpulan depan Illuminati ) di Washington DC berkata bahawa itu "penting" bahawa " pasukan pengaman mempunyai kuasa untuk melucutkan senjata tentera militia dan mana-mana tentera Indonesia yang aktif bekerjasama dengan mereka.

        Bangsa-Bangsa Bersatu, bersama-sama dengan semua agensi yang bekerja di bawah payung PBB, seperti Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO), adalah pemain sepenuh masa dalam skim ini. Begitu juga, NATO adalah alat tentera NWO.


      Pemimpin-pemimpin dari semua negara-negara perindustrian utama seperti Amerika Syarikat, England , Jerman, Itali , Australia, New Zealand, dan lain-lain (sebagai contohnya ahli daripada " G7/G8 ") adalah peserta aktif dan kerjasama sepenuhnya dalam konspirasi ini. Pada abad ini, tahap kawalan yang dikenakan oleh Illuminati telah maju ke titik yang hanya individu ulung tertentu, yang rapi dan dipilih oleh Illuminati adalah lebih layak untuk menjadi Perdana Menteri atau Presiden negara-negara seperti England , Jerman, atau Amerika Syarikat. Ia tidak kira sama ada Bill Clinton atau Bob Dole memenangi jawatan Presiden pada tahun1996, keputusan akan tetap sama ( kecuali mungkin untuk zip Gate) . Sesiapa yang bukan pemain pasukan(puppet) dikeluarkan : contoh President Kennedy, Ali Bhutto (Pakistan ) dan Aldo Moro (Itali).


             Baru-baru ini , Laksamana Borda dan William Colby juga terbunuh kerana mereka sama ada tidak bersedia untuk pergi bersama-sama dengan konspirasi untuk memusnahkan Amerika , tidak bekerjasama dalam beberapa kapasiti , atau telah cuba untuk mendedahkan / menggagalkan agenda Pengambilalihan itu.


    Kebanyakan peperangan yang besar dan pergolakan politik, serta kemurungan ekonomi / kemelesetan daripada 100 tahun yang lalu (dan awal) telah dirancang dengan teliti dan dihasut oleh kumpulan golongan elit ini.


      Ini merangkumi Perang Amerika-Sepanyol (1898), Perang Dunia I dan Perang Dunia II; Kemurungan TheGreat; Revolusi Bolshevik tahun 1917; Kebangkitan Nazi Jerman; Perang Korea; Perang Vietnam; yang 1989-91 "jatuh" Soviet Komunisme, Perang Teluk 1991; dan Perang baru-baru ini di Kosovo. Walaupun Revolusi Perancis telah dirancang yang di wujud oleh Barvaian Illuminati dan Dewan Rothchild.



Peperangan Dadah

     Peperangan dadah adalah merupakan konspirasi yang sangat kejam. Kerajaan Amerika khusnya CIA, adalah merupakan Tuan Dadah paling besar dimuka bumi ini. Wang Dadah ini digunakan untuk membayar begitu banyak Projek Hitam , termasuk pembinaan bandar-bandar dibawah tanah, manusia dan juga mahkluk asing bekerjasama dengan kerajaan Amerika secara rahsia. Kata ahli IIluminiti bahawa mereka telah bekejasama dengann makluk asing. pada pendapat admin makluk asing yang mereka sebutkan itu adalah Syaitan atau pun Dajjal al-masih yang masih tidak lagi menonjolkan diri nya.

     Hasutan perang yang dilakukan bagi menutup kelemahan masing-masing. pada abad ke-12 apabila satu kumpulan teras sembilan anggota kumpulan Illuminati dipanggil Knights Templar menjalankan propagada mereka. Tangan utama ketenteraan masyarakat rahsia Illuminati dikenali sebagai Priory of Sion, bermula di Perang Salib yang berlangsung selama lebih satu abad setengah. kemudian dibangunkan antara Templar dan Priory of Sion bila Jerusalem dikalahkan kepada Saracen Turki pada 1187. Dalam 1307 , raja Perancis , Philippe Pameran (a Merovingian Illuminati ), dijanjikan kekayaan dan cemburu dengan kuasa Templar. Raja Perancis, menjadi boneka Priory of Sion , berusaha untuk menangkap semua Templar di Perancis pada 13 Oktober. Walaupun banyak Templar telah dirampas dan diseksa , termasuk Grand Master mereka, Jacques de Molay , ramai Templar yang lain ( yang telah disebut-sebut di luar) melarikan diri. Mereka akhirnya timbul semula di Portugal, di Malta (sebagai Knights of Malta) dan kemudian di Scotland sebagai upacara  The Scottish Rites of Free Masonry.


     Pengambilalihan dan penggabungan kekayaan, sumber-sumber asli jumlah kuasa politik, serta kawalan keatas yang lain merupakan keputusan yang dibuat oleh Illuminati. 


kisah mengenai Dajjal AL-MaSIH  ---KLIK SINI---> DAJJAL AL-MASIH
 KLIK SINI UNTUK BACA PART 2 --> NWO PART 2

Sumber: sebahagian dariapada tulisan ini di ambil daripada buku NWO, dan ada juga di gabung dengan buku buku dan web web tertentu

3 ulasan:

Unknown berkata...

Terima kasih kerana memberi komen, klopak bunga telah di buang, sebarang cadangan untuk pembaik pulihan sila kasi tahu ye

Danedz berkata...

bila nak sambung lagi nie??

Unknown berkata...

part 2 tentang ekonomi dan politik, selapas saya habis final exam saya minggu depan saya sambungkan